Personal / Poetry / Stories and pebbles / Uncategorized

Klif

30.12.2015

Danes sem se vrnila na najino plažo.
Saj veš, na tisto pod Strunjanskim klifom, na kateri
Sva se prvič ljubila (pa ne s telesi, tisto je pomenilo mnogo manj).
Plažo, na katero si me vodil za roko in vsake toliko
S pogledom,
Ki si mi ga poslal čez ramo v naročje.
Skoraj bi prisegla, da sem naju videla,
Zleknjena na robu kopnega,
Najini goli telesi, pobarvani v barvo slonovine
z mesečino in mladostjo,
šepetajoč si skrivnosti,
da najini telesi nista bili edini del naju,
ki se je razgalil na tisti obali.

Prisežem, da sem te nocoj skoraj spet slišala.
Tvoj smeh, ko si takrat prvič videl,
Kako morje obda tvoje telo s svetlobo.
Spominjam se, kako sem si pri sebi mislila, da je tvoj otroški smeh
Čudovitejši od vseh zvezd nad mano na nebu in pod mano v vodi.

Nocoj sem mislila nate.
Ko sem v zimskem vetru stala na najini plaži
In je bilo morje črna gmota, dovolj sovražna,
Da na kopno izpljune vse, razen same sebe.
Nocoj pod klifom ni bilo mesta za najini telesi,
Roke oceana bi naju pograbile in vzele zase,
Utonile in ločile za vedno.
Če ne bi tega prej storila že sama.

Pogrešala sem te, nocoj.
Tožilo se mi je po tebi, in skoraj bi te poklicala.
Te spomnila name, ti pripovedovala o črnem robu,
Ki ga klif zariše na zvezdnem prtu,
Te vprašala če se še spomniš,
Karkoli.
Potem pa sem ugotovila,
Da nisi ti, ki mi manjkaš.

Pogrešam le misel, da je nebo razgrnjeno samo za naju.
Pogrešam toplino morskega vetra, skupaj s toplino tvojih poljubov.
Pogrešam občutek, da je moje telo tako krhko,
Da se bo razletelo na kosce,
Če me boš ljubil še malo bolj.

Pogrešam najin klif,
Ne pa tebe.

Zbogom.

Leave a Reply

